Dobro je

Otkidali su mi komad po komad srca

Tanke niti crvenog mišića su se razvlačile do kraja sna

I onda padale sa ivice sveta

Kad već život ima kraj, zašto ga ne bi imao i svet

 

Mazali su mi deo po deo mozga svojim lažima

Nabubreli neuroni su se gasili pod njihovom crnom farbom

Od koje nisam mogla videti horizont

Ali crno je lepo samo na panteru ili oniksu

 

Vukli su me za rukave

Čupali ruke

Pokazivali svoja ogoljena zla

A ja sam ih milovala, u nadi da će ljubav ubiti neistine

 

 

Nekad joj je trebalo dve godine

Sada joj treba dve nedelje

Dobro je

Uskoro će joj trebati dva sata ili dva minuta

Da prozre bezdušne ili zdušne

 

Devojčice sa buketom jagoda

Ne daj da gase tvoju vatru oni koji se boje i svetla i mraka i suze i smeha

Samo im priđi jako blizu

I reci

ODJEBI

Kaži i ti nešto