Prva kafica

Za vedro jutro i snežno buđenje, pesmičak:

E, sad kad smo uključili muzikicu i napolju je ovako snegovito, reših da ispričam kad i kako sam ja prvi put pila kaficu.

Bilo je to pre dosta, a možda i malo godina, dok smo još živeli u jednom divnom brdovito-šumovitom seocetu.😉 Jedna od mojih baka, koja se zove kao jedno drvo, je rešila da ćemo ja i ona da budemo odmetnici i revolucionari. Kaže ona meni: “Majka kaže da ne smeš da piješ kafu? Ma, sad ću ja nama dvema da spremim, pa ćemo mi da se porazgovaramo.”

I, tako i bi.  Baba loži vatru, sprema kafu, ja sva važna sedim za stolom “k’o velika”,  pa me još i neka mala trema uhvatila. Kako i neće, nemam još ni 6 godina, a već ću da pijem kafu, ehej! A, u mom selu se, još uvek, uz kafu služe kockice šećera i to me uvek seća na detinjstvo.

Elem, umakali smo kockice u kaficu, srkutali kaficu i tobož’ nešto ozbiljno pričale. Kad neko pokuca na vrata. “Evo ti je majka, sakrij kafu ispod stola!”

Ja, brže bolje, šoljicu dohvatim, pa ispod stola na manji stočić. I sve se nešto okrećem tražeći tragove pijenja kafe. Da li mi je porastao rep, ili uši?

Majčinska inspekcija je brzo prošla i baka i ja smo se vratile pijenju kafe.

NaraFno, da je baka meni spremila vodu sa aromom kafe.

NaraFno da su to bile malecne šoljice veličine fildžana.

NaraFno da je u tim šljicama bilo šećera koliko se ne stavlja ni u baklave i urmašice.

ALI, to je moja prva kafica, od koje mi nije porastao rep i to je moje prvo umakanje kockica šećera u kafu. A to je, neprocenjivo.

Uživajte uz kaficu i napišite kako i kada ste vi prvi put popili kaficu.😉

6 thoughts on “Prva kafica

  1. Moja prva kafica je popijena sa bakom takodje. Kada su joj dolazile komsinice na kafu ja sam prva sedala za sto, nervozno cekajuci fildzan sa kafom i kocku secera sa strane. Mislim da je car bila vise u umakanju kockice secera u kafu nego cin pijenja kafe.

    Like

Kaži i ti nešto

