crtanje oka

Crtanje oka

Pre nekog vremena sam u iščašenim tunelima na Internetima naletela na ovu fotkicu, koja pokazuje u nekoliko koraka crtanje oka.

crtanje oka

Ne zvala se ja Lorimer (a i ne zovem se tako), moradoh iskušati svoje crtačke sposobnosti, koje nisu iskušavane još od srednje škole.

I, tako nastade okce koje ćete videti na fotkicama ispod. Samo, pre toga da napomenem… Prvo: nisam nikad bila neki “crtač”, ali sam uvek volela da pokušavam. Drugo: trepavice su mi grozno “ispale”, ali pravićemo se da je ovo oko neke ribe/mačke koja ne zna lepo da stavi maskaru, je l’da?😉 Treće: mislim da mi treba bolja olovka za ovakve stvari.

Photo0794 Photo0791 Photo0793

Elem, mislim da nije loše za prvi put.😉

Ako imate nekih sličnih fotkica vezanih za crtkanje, slobodno nabacite linkiće.

I, naraFno, ako imate iskustva sa crtkanjem, dajte sa(l)vete, neće se bace.😉

3 thoughts on “Crtanje oka

  1. Задњи пут кад сам цртао на салвету било је то право уметничко дело, ал се салвета поцепала. Много сам претисо, што би се рекло😀 Лепо ти је ово око, само си можда могла мало дуже трепавице, али и овако је кул. Ја очи цртам као у Микија Мауса xD

    Like

Kaži i ti nešto

