Veljko objavi fotkicu na fejsu koja može dobro doći, kako on reče, “Fejsbuk profilušama”.
Ali, verujte mi na reč i na fotke koje slede, profiluše su prevazišle i kupatilo. Baveći se istraživanjem na netu, došla sam do zaključka da su slike sa wc šolje postale relikt reaktivnih fejsbukašica, ušuškanih u već zrelo tržište ove industrijske grane. Nasuprot njima, pojavljuju se, sve više, proaktivno nastrojene mlade dame. One unose revoluciju u tržišnu nišu profilnih fotografija.
Za, početak, proanalizirajmo nekoliko “indoor” strategija.
Kuća, kao uobičajeno stanište fotografisanja, ipak je bila premalena za grandiozne ideje ovih mladih i inovativnih osoba. Kako bi zadivile i privukle pažnju tržišta, one su bile spremne da krenu i u korišćenje “outdoor” strategija.
Strategija “Najava brisanja sa Fejsbuka” vremenom se razvijala i dobila sve više pobornika. Neki kritičari tvrde da oni koji planiraju i realizuju ovu strategiju zapravo nemaju kao krajnji cilj brisanje sa Fejsbuka, već samo reakcije u vidu: kukanja, lajkova, hiljada uzvičnika,tužnih smajlija i “srcadi”. Nekoliko nezavisnih analitičara je dalo različite zaključke nakon istraživanja motiva za sprovođenje ove strategije, tako da ne možemo sa sigurnošću potvrditi ovu hipotezu.
S obzirom na popularnost ove strategije, u nastavku, dajem još nekoliko primera njene upotrebe.
I kod ove strategije, kako su nam pokazale ove mlade inovatorkinje, postoji mogućnost sklapanja strateških alijansi. Prednosti i mane su slične kao i za strategiju “Vidi kako je ovo ružno, a ja sam lepa”.
Zanimljiva klasifikacija Fejsbuk fenomena. Ja sam, iskreno, prestala da se čudim raznoraznim pojavama, samo još uvek tražim objašnjenja određenih vrsta ponašanja poput pojedinih ovde opisanih jer i dalje verujem da su ljudi dobri i da iza svakog ispada stoji neki dobar razlog. Nažalost, objašnjenja sve ređe nalazim…
Ja lepo rekao da mi je ono pentranje po regalu omiljeni izbor, a Branchester me zeza da je i bez toga znala da volim “kombinaciju tradicionalnog i provokativnog”…:)
Šizofrenija široke slovenske duše, kažem ja…;)
De, de, samo polako Labilna, prvo strategija. OndaK ralizacija i.. biće to sve ok. Ne sumLJam u tebe. 😉
p.s. evo, zubarica će da ti iznajmi uniformu, il’ veš mašinu. 😀
Zanimljiva klasifikacija Fejsbuk fenomena. Ja sam, iskreno, prestala da se čudim raznoraznim pojavama, samo još uvek tražim objašnjenja određenih vrsta ponašanja poput pojedinih ovde opisanih jer i dalje verujem da su ljudi dobri i da iza svakog ispada stoji neki dobar razlog. Nažalost, objašnjenja sve ređe nalazim…
LikeLike
Sonayreona, šta da ti kažem. Sve je to život… nečiji.
LikeLike
Otplakah :))).
LikeLike
heheh
Shvatiću to kao komplAment. 😉
LikeLike
Apsolutno :).
LikeLike
Amin!
LikeLike
Vaistinu amin! 😉
LikeLike
Ja lepo rekao da mi je ono pentranje po regalu omiljeni izbor, a Branchester me zeza da je i bez toga znala da volim “kombinaciju tradicionalnog i provokativnog”…:)
Šizofrenija široke slovenske duše, kažem ja…;)
LikeLike
Ma ne znam šta me se više dojmilo, ona, regal ili stub 😀
LikeLike
sve u svemu začin C 😉
LikeLike
Znači moram prvo da osmislim strategiju. A ja se zalepila za ove cvetiće…zlo! Baš sam retro 😦 Idem u arhivu da se kešam po policama 😀
LikeLike
Sad se nešto mislim, mogla bih ja da iznajmljujem mašinu i uniforme, to bi bio raritet :D.
LikeLike
De, de, samo polako Labilna, prvo strategija. OndaK ralizacija i.. biće to sve ok. Ne sumLJam u tebe. 😉
p.s. evo, zubarica će da ti iznajmi uniformu, il’ veš mašinu. 😀
LikeLike
@branchester
Ma dobre su i merdevine… ono retro fazon 🙂
LikeLike
može. ali, mora da piše “retro” negde. da se ne bi ljudi zbunili i pomislili da si staromodna. 😉
LikeLike
Može li neko da dođe da me izvadi iz rerne, nije mi uspela fotka!
LikeLike
Auh. Problemi u sprovođenju strategije? Moraćemo da regulišemo.
LikeLike
inovativni pristupi 😉
LikeLike
šta reći, traži ih tržište u razvoju. 😉
LikeLike