O, ti, (rači)

Kad neko spomene otirač (kao da se to dešava u stvarnom životu… al’ nema veze pravićemo se da se dešava)  da li pomislite da bi to mogla biti zanimljiva tema? Da li mislite da ima kreativnih otirača? Stvarno, na ovome svetu, ima ljudi koji se sete takve stvari kao što je kostjumiziranje otirača.

U to ime, evo nekih zanimljivih fotkica otirača koje sam sakupila od vremena do sad. Uživajte.😀

“Mani me lajkovanja i ostalih gluposti”
“Nahrani me prljavštinom nogu svojih”
“Ne pričaj sa kučetom!”
“Kupi svoje prnje i odlazi”
“Zahtevi otmičara”
“Za mene si samo broj” – samo za švalerski nastrojene
“Uau, preskočila sam jedan ručak i vidi rezultat. Odoh po punjenu pljesku!”
“Za voajere”
“Naša kuca je prava mica”
“Za sve koji rade kao operateri bilo gde”
“Naša maca je najumiljatija od svih u komšiluku”
“Gajba nam ima mesta samo za 10 flaša”
“Iskren otirač” – specijalno pogodan za iznenadne posete rodbine, gazde stana i predstavnika stranaka
“U srcu te nosam, dome moj”
“Ma, ne, nisam geek uopšte” – ulaz dozvoljen samo onima koji pišu ASCII kodom
“Za obožavaoce Dionisa”
Za sve uzraste

I, na kraju jedan koji je objavila @majadr i podsetila me da imam ovu kolekciju fotki.😀

“Tačskrinovani” (ili, bolje reći: Tačnogovani”)

 

One thought on “O, ti, (rači)

  1. “Od vremena do sad”, imam blagi utisak da ona ne zna imena sve svoje dece. Ima ljudi kojima ništa na ovom svetu nije sveto. Pa kako da ih poštuješ?!

    Like

Kaži i ti nešto

