Kako je to u Africi 3

Malo duha Sahare.😉

Zanimljivost:

U delovima Afrike u kojima su Arapski običaji imali najviše uticaja, kafica se sprema na uobičajeno arapski ili turski način. DakleM, kao ova naša “domaća” kafa.🙂

U zemljama gde ima dosta belaca doseljenika, zadržani su običaji zemalja iz kojih potiču. Pa, tako je moguće naići na pripremu kafe kao u Britaniji, Nemačkoj, Francuskoj, Grčkoj ili Italiji.

U većim gradovima prisutne su i adaptacije čuvenih turskih kafedžinica ili francuskih kafea na trotoarima ulica.

A, evo i jedna oriđinale kafica iz Maroka.😀

2 thoughts on “Kako je to u Africi 3

  1. Pitanje: za ovu “nasu” kafu uvek me pitaju koji roast mi treba? Medium, strong i uvek nekako zaboravim i sve se nadam ono lice preko puta sanka ce zapamtiti ali ono se mene ne seca kao ni ja njega..i uvek zavrsim sa nekom novom kafom i nekim cudnim roast…proputovah ceo svet ali nikako da nadjem moju kafu i roast..dobro, kafa mora da bude juzno americka ali roast ne znam…help.

    Like

Kaži i ti nešto

