Niđe veze?

Prvo, jedna pesmičica za razbuđivanje.🙂

Zanimljivost:

Kafa je s nama od otprilike 1200. godine, a seks je “sa nama” mnogo duže od toga, još od kad postojimo. Tako da je jedina logična posledica da su se u nekom periodu ove dve stvari dovele u vezu. I, stvarno postoji dosta povezanosti između kafe i seksa, ali mnoge od njih ne bi vam nikad pale na pamet.

1571. godine venecijanski ambasador u Turskoj je pisao kući i bukvalno izjavio da kafa čini muškarce homoseksualcima. On je viđao Turke kako idu u hamame, gde je služena i kafa; viđao ih je kako odlaze u kafedžinice, u koje žene nisu imale pristup.  U ta vremena verovalo se da možeš promeniti svoju seksualnu sklonost kada jedeš ili piješ određene vrste hrane i pića. Tako da, logično kafa je “stvarala” gejeve. Čak se mislilo da ih posle pijenja oooogromnih količina kafe može pretvoriti u žene. Samo joj treba dati vremena da deluje.

"Ovako nekako iz poluprofila kažu da ličim na babu Latifu. Šta znam... Imam njene brkove u svakom slučaju."

Pa, vi sad pijte kaficu… videćemo kako ćete ispasti za par godina.😉

Ova je posebno spremljena, od nje crnke postaju plavuše.

Nastaviće se…

11 thoughts on “Niđe veze?

      1. pijem kafu i ne dam je jer je moja moja moja .. zvucim ko dusko dugousko …🙂 ali bez teznje da ucestvujem u eksperimentu:)

        Like

          1. moze i to🙂 krzno mi je toplo ja sam pravi medved🙂 ili ti si samo sitna riba u ovom moru plavom, ribicu mali🙂 o me , o my o cry🙂

            Like

Kaži i ti nešto

