i nakit

Nina Simon –  čista uživancija.

Zanimljivost je ovaj put vezana za jednu sjajnu i veštu devojku, Anu, koja pravi nakit, a znam je samo preko fejsa. Njenu stranicu možete videti ovde. Pre nekog vremena sam naletela na slike, na netu, nekog nakita u obliku šoljica kafe (čega drugog?), a vidim ja po svoj prilici da to nema kod nas da se kupi. Međutim, drugarica koja je već naručivala kod Ane mi preporuči da pitam nju da li može da mi napravi to isto ili nešto slično. Verujte mi, ja misli da sam Anu davila svojim zahtevima, pitanjima i podpitanjima količine vrlo mnogo, a ona je svakom uspela da izađe u susret i posle ne više od nedelju dana stigao mi je kurir sa paketom. A, u paketu minđuše i prsten:

Eto to je razlog zašto napisah nešto o njoj.🙂

A, uzmite i malo “prave” kafe da srknete:

2 thoughts on “i nakit

Kaži i ti nešto

