Ustupam “medijski” prostor

Sve je počelo odličnim tekstom Dragane Đermanović – Granica odgovornosti pri društvenoj odgovornosti u kome je pokazala kako (ne)bi zaista trebalo da izgleda nasvaustahvaljene kampanje preuzimanja društvene odgovornosti.

Odgovor blogerske zajednice predložio je Ivan Ćosić

Hajde mi da na svojim blogovima “damo svoj medijski prostor” društveno odgovornim reklamama.

Ivan je našao reklame koje je Komercijalna banka obećala da će promovisati u svojoj kampanji, ali bez brendiranog uvoda i zaključka i evo ih:

Stop trgovini decom

Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action



maliVEliki ljudi

Kampanja organizacije maliVEliki ljudi



Bolje da znaš

Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a



Ujedinjeni protiv droge

Kampanja Ujedinjeni protiv droge



Osobe u razvoju

Kampanja organizacije Deèje srce



Bitka za bebe

Kampanja Bitka za bebe


 

Kako da se uključite?

Napišite uvod po sopstvenom izboru sa naslovom da ustupate medijski prostor. Postavite YouTube klipove unutar svog teksta. Hvala unapred.

P.S. Bilo bi lepo kada ova akcija ne bi bila vezana samo za ove konkretne klipove/organizacije/akcije, već kad bi se proširila u nekoj budućnosti i na neke druge. Makar u informisanju možemo pomoći, a neki će moći i na druge načine verovatno da se priključe nekoj od akcija.