Sve je počelo odličnim tekstom Dragane Đermanović – Granica odgovornosti pri društvenoj odgovornosti u kome je pokazala kako (ne)bi zaista trebalo da izgleda nasvaustahvaljene kampanje preuzimanja društvene odgovornosti.
Odgovor blogerske zajednice predložio je Ivan Ćosić
Hajde mi da na svojim blogovima “damo svoj medijski prostor” društveno odgovornim reklamama.
Ivan je našao reklame koje je Komercijalna banka obećala da će promovisati u svojoj kampanji, ali bez brendiranog uvoda i zaključka i evo ih:
Stop trgovini decom
Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action
maliVEliki ljudi
Kampanja organizacije maliVEliki ljudi
Bolje da znaš
Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a
Ujedinjeni protiv droge
Kampanja Ujedinjeni protiv droge
Osobe u razvoju
Kampanja organizacije Deèje srce
Bitka za bebe
Kampanja Bitka za bebe
Kako da se uključite?
Napišite uvod po sopstvenom izboru sa naslovom da ustupate medijski prostor. Postavite YouTube klipove unutar svog teksta. Hvala unapred.
P.S. Bilo bi lepo kada ova akcija ne bi bila vezana samo za ove konkretne klipove/organizacije/akcije, već kad bi se proširila u nekoj budućnosti i na neke druge. Makar u informisanju možemo pomoći, a neki će moći i na druge načine verovatno da se priključe nekoj od akcija.
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] http://organvlasti.com/preporucujemo/akcije/ustupam-medijski-prostor.html 12. Branchester –> https://branchester.wordpress.com/2011/11/06/ustupam-medijski-prostor/ 13. Frenzy spark –> http://frenzyspark.com/2011/11/06/drustvena-odgovornost-se-ne-reklamira/ […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike
[…] Branchester […]
LikeLike